10 αγαπημένα αρώματα!

Καλησπέρα ξανά κορίτσια μου. 
Και λέω ξανά γιατί τυχαίνει να γράφω ως επί το πλείστον το απόγευμα, ίσως είναι η δική μου ώρα της έμπνευσης! 
Ελπίζω να είστε ΟΛΕΣ σας καλά!
Για αρχή, θα σας αναφέρω 2 πραγματάκια που θέλω ώστε να μην "παρεξηγηθώ". 
Πρώτον, προς το παρόν, όπως βλέπετε ανεβάζω φωτογραφίες απ'ευθείας από το ίντερνετ διότι έχει χαλάσει η κάμερά μου. Μόλις μου την επιστρέψουν από την επισκευαστική, θα ανεβάζω ολόδικές μου φωτογραφίες. Και δεύτερον, όσον αφορά το συγκεκριμένο ποστ, δε θα σας αναφέρω τις τιμές των προϊόντων, διότι δεν είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουρη για κανένα από αυτά και δε θέλω να κάνω το οποιοδήποτε λάθος!
Το συγκεκριμένο post λοιπόν αφορά τα 10 αγαπημένα μου αρώματα, και για να μη γίνομαι κουραστική ξεκινάω αμέσως! 
Να σας ξεκαθαρίσω επίσης πως δεν τα βάζω με σειρά προτίμησης, καθώς όλα είναι αγαπημένα μου & δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω!

1.
Intuition της Estee Lauder.
Αναζωογονητικό άρωμα, με ελαφρά λουλουδένιες-ανατολίτικες νότες.. Αφήνει στο δέρμα μια γλυκιά/ξυλώδη μυρωδιά με τόνους βανίλιας. Διαρκεί για πολλή ώρα και δε χάνει εύκολα το άρωμά του <3


2. 


Beyond Paradise της Estee Lauder.

Mπλε υάκινθος, ανθός πορτοκαλιού, ορχιδέα, γιασεμί, μανόλια και ροζ χρυσάνθεμο.
Επίσης υπέροχο άρωμα, δροσερό, με μεγάλη διάρκεια!


3.


Hypnotic Poison του Dior.

Πραγματικά μια μοναδική δημιουργία. Ποιός μπορεί να αντισταθεί στο hypnotic poison? Βανίλια, αμύγδαλο και καρύδα κυριαρχούν... Άρωμα γυναίκας που δεν πρέπει να λείπει από καμία συλλογή. (Να ψεκάζετε με μέτρο όμως κορίτσια γιατί είναι ένα πολύ βαρύ άρωμα!)


4.



Bronze Godess της Estee Lauder.

Ένα αισθησιακό, ήλιο-βρεγμένο μίγμα του κίτρου εξαιρετικά δροσερό χάρη στα πέταλα γαρδένιας και την καρύδα Tahitian Gardenia, που ενισχύονται μέσα από τη συνύπαρξή τους με το ζεστό κεχριμπάρι και το κλασσικό σανταλόξυλο. Στην καρδιά του αρώματος, οι νότες καθαρού γάλακτος Tiare "συλλαμβάνουν" μια άφθονη τροπική μυρωδιά παραλιών. Το φωτεινό γιασεμί, τα κρεμώδη πέταλα μανόλιας και τα σταγονίδια μύρου μεταβιβάζουν ένα χαλαρωτικό, αισθησιακό συναίσθημα. H κρεμώδης εξόρμηση ζεστασιάς των πολυτελών ηλέκτρινων ευωδιών στηρίζει την αίσθηση θέρμανσης, που ενισχύεται κομψά από το σανταλόξυλο, τη νόστιμη καραμέλα και την καρύδα. 
Καθαρά καλοκαιρινό άρωμα λοιπόν, μυρίζει ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ και είναι εξαιρετικά εθιστικό θα έλεγα..


5.



Happy, της Clinique

Έντονο καλοκαιρινό άρωμα, πολύ φρέσκο, πολύ δροσερό και με απίστευτη διάρκεια επίσης.. Πιστεύω πως είναι must για κάθε καλοκαιρινή τσάντα!


7.


Sensuous της Estee Lauder.

Συγκλονιστική μυρωδιά, πολύ αισθησιακή, και με μεγάλη διάρκεια. Έχει έντονο άρωμα, οπότε προσέξτε την ποσότητα ;)


8.



Alien του Thierry Mugler.

Είναι ένα ξυλώδες ανατολίτικο άρωμα για γυναίκες. Η νότα κορυφής είναι το γιασεμί.. 
Επειδή έχω 2 μήνες που το αγόρασα, δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη καθώς δεν το φοράω κάθε μέρα. Ωστόσο, το έχω ερωτευτεί.. Ίσως κάποιες από εσάς θεωρούν πως απευθύνεται κυρίως σε μεγαλύτερες ηλικίες, αλλά εγώ πραγματικά το ερωτεύτηκα αν και 19χρονο!



9.


Miracle της Lancome.

Είναι ένα ανατολίτικο άρωμα βανίλιας. Κορυφαίες νότες από παιωνία, μαύρη σταφίδα και Star anise. H καρδιά είναι Mimose, άνθος αμυγδαλιάς, ηλιοτρόπιο και Lily of the valey. H βάση είναι κέδρος, κεχριμπάρι, πατσουλί, βανίλια και λιβάνι. Εκπληκτικό άρωμα, μεθυστικό θα έλεγα με έντονο άρωμα που διαρκεί. Θα το αγοράσω ξανά σύντομα!



10.




White Musk από Body Shop.


Και ναι, το άρωμα αυτό ανήκει ΞΑΝΑ στη λίστα με τα αγαπημένα μου και πάντα θα ανήκει. Το θεωρώ σταθερή αξία, έχει υπέροχο άρωμα, μυρίζει φρεσκάδα και διαρκεί. Το αγαπώ ιδιαίτερα το συγκεκριμένο άρωμα!





ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΟΡ 10 ΤΩΝ ΑΡΩΜΑΤΩΝ ΜΟΥ! ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ BLOG MOY!


Και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε ;*   

 Μάρω













5 σχόλια:

  1. μπράβο κούκλα μου,συγχαρητήρια,όλα αυτά που προοτείνεις είναι υπέροχα.εξαιρετικό άρθρο,συνέχισε έτσι.
    Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Άννα, να'σαι καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ανάρτηση!! Μου αρέσει που γράφεις από τι αποτελείται το κάθε άρωμα!!!! Λίγα από όσα ανέφερες έχω δοκιμάσει και μυρίσει, και κανένα από αυτά στην κατοχή μου!! Το Hypnotic Poison είναι εδώ και χρόνια στην wishlist μου! Αλλά που!!! χαχα!
    Να φανταστώ δεν το βρήκες το gadget, σωστά; Δεν πειράζει, σε παρακολουθώ μέσω Google+ :)
    Καλό βράδυ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααααα να'σαι καλά, σ'ευχαριστώ πραγματικά για τα καλά σου λόγια!
    Εγώ τα έχω δοκιμάσει όλα κατά καιρούς, δηλαδή θα επενδύσω σε άρωμα πχ αντί σε ρούχο, έχω μια ιδιαίτερη τρέλα:Ρ Αλλά τώρα, στην προκειμένη φάση, χρησιμοποιώ ότι έχει απομείνει από αυτά.. Αν τελειώσουν δεν ξέρω τί θα κάνω, τα περισσότερα είναι απλησίαστα από πλευρά τιμής!
    Για το gadget που λες, ακόμη ψάχνομαι, πού θα μου πάει όμως? Θα το βρω:Ρ Σ'ευχαριστώ και για το ενδιαφέρον σου!!

    *Αν ασχολείσαι και σε ενδιαφέρει, ξεκίνησα σήμερα μία σελίδα στο facebook : https://www.facebook.com/youareallperfect?ref=hl
    Θα την εμπλουτίσω κι αυτή σύντομα!
    Καλό βράδυ και σε εσένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα εξαιρετικές επιλογές και μπράβο που γράφεις από τι αποτελείται το κάθε άρωμα! Το αγαπημένο μου είναι το διαχρονικό
    Hypnotic Poison που είχα πάρει από εδώ https://www.notos.gr/omorfia/aromata/ Μοναδικό άρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή