~ Αγαπημένα προϊόντα Ιανουαρίου ~

Γειά σας κορίτσια μου! Τί κάνετε;
Αυτό είναι το πόστ μου για τα αγαπημένα μου προϊόντα του Ιανουαρίου! Για να μην πλατειάζω, ξεκινάω απ'ευθείας! <3






Το κραγιόν της Seventeen στην απόχρωση 203, το οποίο απ'όσο βλέπετε(ελπίζω να φαίνεται καθαρά δηλαδή) είναι ένα πολύ σκούρο μωβ και φέτος το έχω λατρέψει! Εξαιρετική διάρκεια,ενυδάτωση και απόδοση χρώματος! Απλά τέλειο!







Αυτό είναι το lipgloss της Maybelline, το Watershine Volume XL. Το πήρα πριν αρκετό καιρό,αλλά το είχα δοκιμάσει μία φορά και έπειτα το ξέχασα. Τώρα όμως το ανακάλυψα ξανά και χάρηκα ιδιαίτερα!
Το συγκεκριμένο είναι στην απόχρωση Nude Up(το έχω γράψει όπως βλέπετε επειδή δε φαινόταν καθαρά) . Είναι από αυτά τα lipgloss που κάνουν "ενεσούλες" στα χείλη με σκοπό να φαίνονται πιο γεμάτα! Για αυτό βέβαια δεν είμαι τόσο σίγουρη, η αλήθεια είναι πως τα τσιμπηματάκια τα νιώθεις έντονα, αλλά δε νομίζω να δείχνει τα χείλη πιο γεμάτα! Επίσης δεν είναι ενυδατικό, αλλά το βάζω στα αγαπημένα μου γιατί λατρεύω την υφή και το χρώμα του!






Mega Volume Collagene της Maybelline!
Τί να πω για αυτή τη μάσκαρα! Από τη στιγμή που την αγόρασα, τη χρησιμοποιώ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. Μακράν η πιο ωραία μάσκαρα που έχω δοκιμάσει!
Δίνει όγκο στις βλεφαρίδες, μήκος και έχει πολύ έντονο μαύρο χρώμα!
Αξίζει πιστεύω να τη δοκιμάσετε έστω και μία φορά!





Bronzing Powder της Erre Due, 03.
Τη χρησιμοποιώ για τα γνωστά κοψίματα και ταίριαξε απόλυτα με την απόχρωση του δέρματός μου!
Μ' αρέσει πολύ, και σίγουρα θα την αγοράσω ξανά ΟΟΟΟΤΑΝ τελειώσει :Ρ





Super Stay 24h της Maybelline.
Είναι το ΥΠΕΡ-ΜΕΙΚ ΑΠ! 
Έχει την τέλεια κάλυψη και διαρκεί όντως μια ολόκληρη μέρα!
Το μόνο (-) για μένα είναι πως πήρα τη λάθος απόχρωση (-.-) και το κρατάω για το καλοκαίρι όπου θα έχω μαυρίσει, ώστε να μη φαίνομαι ένα πορτοκαλοκαφέ τέρας:Ρ





Η πλέον γνωστή πούδρα της Maybelline, η Fit me!
Σταθεροποιεί το μεικ απ, έχει μεγάλη διάρκεια και καλύπτει κάθε ίχνος λιπαρότητας!
Μια από τις καλύτερες που δοκίμασα!





Γνωστό σε όλους, το λαδάκι της L'oreal θεωρώ!
Το συγκεκριμένο έχει διπλή δράση :
1) ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ : Χαρίζει απαλότητα και ελαστικότητα!
2) ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ : Δίνει έντονο χρώμα και έντονη λάμψη!
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί (απ'ότι μου είπε η κομμώτριά μου) και ως "προστατευτικό θερμότητας".
Είναι το δεύτερο μπουκαλάκι που χρησιμοποιώ και το λατρεύω!
(αν και η μυρωδιά του δε με τρελαίνει, κάνει καλό στα μαλλιά μου).





Και για το τέλος άφησα το πλέον απαραίτητο "αξεσουάρ" της τσάντας μου από την αρχή του χρόνου!
Ένα αντισηπτικό είναι πάντα απαραίτητο.. Και το συγκεκριμένο, με απίστευτο άρωμα βανίλιας νομίζω είναι το κατάλληλο!
+ του ότι λειτουργεί σαν κρέμα χεριών και τους χαρίζει απίστευτη απαλότητα! ναι ναι, το χρησιμοποιώ καθημερινά και το λατρεύω! <3



Πάει λοιπόν και ο Ιανουάριος, οδεύουμε προς άνοιξη και ανυπομονώ!
Απεχθάνομαι το χειμώνα, οπότε καταλαβαίνετε...

ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ & ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ !!!!










4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα!Θέλω να δοκιμάσω την collagene.Γενικά της maybelline οι μάσκαρες βγαίνουν καλές!
    Θέλω να γραφτώ στο blog σου αλλά δεν μπορώ.Γιατί δεν προσθέτεις το gadget για να γίνω μέλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τη συγκεκριμένη τη συστήνω ελεύθερα&ανεπιφύλακτα:Ρ Με το που είδα το βουρτσάκι είπα πως σίγουρα θα είναι ωραία η μάσκαρα και δεν έπεσα έξω! Πρόσφατα αγόρασα και τρίτη συσκευασία με έκπτωση 3€, οπότε αν βγει ξανά προσφορά θα ενημερώσω!
    Όσο για το gadget που μου είπες,τώρα φτιάχνω καλύτερα το blog μου και θα το προσθέσω! Σ'ευχαριστώ πολύ<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eγώ λογικά θα την παραγγείλω από ebay.Την βρίσκω πιο οικονομικά :).Όσο για το gadget αν θες μια μικρή βοήθεια βρίσκεται στα περισσότερα gadget και λέγεται 'αναγνώστες'.
    Ελπίζω να βοήθησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι ε; Να σου πω την αλήθεια τις διαδικτυακές αγορές τις φοβάμαι λιγάκι,γι'αυτό και προτιμώ να την αγοράζω από Hondos.. Νομίζω κι εγώ πως το βρήκα! Σ'ευχαριστώ ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή