✿ Mini Haul ✿

Κοριτσάκια μου όμορφα,καλησπέρα!Πώς είστε;
Ξεκινάω αμέσως ένα mini-haul με κάποια πραγματάκια που έχω πάρει καιρό τώρα,απλά δε βρήκα την ευκαιρία να γράψω..
Τα έχω δοκιμάσει όλα,οπότε μια άποψη περί αυτών την έχω..Και αρχίζω..



Κραγιονάκι από τη L'oreal Paris,της σειράς Causes στην απόχρωση 203,Rock N' Mauve

ΘΕΤΙΚΑ
+ Πολύ εύκολο στην εφαρμογή, απαλό & ενυδατικό!
+ Καλή απόδοση χρώματος!
+ Πολύ πολύ γυαλιστερό! (εμένα μου αρέσει αυτό).

ΑΡΝΗΤΙΚΑ
- Δε μένει στα χείλη για πάνω από μισή ώρα,οπότε δεεεν ξέρω αν άξιζε η αγορά του..




Κραγιονάκι από τη Maybelline στην απόχρωση 547,Pleasure Me Red 

ΘΕΤΙΚΑ
+ Πολύ καλή απόδοση, έντονο χρώμα!
+ Διαρκεί πολλές ώρες στα χείλη και δε χάνει το χρώμα του!
+ Έχει απίστευτη, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ μυρωδιά βούτυρο-κακάο!




Κραγιονάκι από την Avon της σειράς Colortrend στην απόχρωση Beige Star 

ΘΕΤΙΚΑ
+ Απαλό χρώμα,κατάλληλο για τα πρωϊνά & για smoky eyes!
+ Απίστευτο άρωμα!
+ Ωραία υφή!

"ΑΡΝΗΤΙΚΑ"
Διαρκεί στα χείλη αλλά όχι όσο θα ήθελα..



Βερνίκι νυχιών TommyG, σε χρυσό χρώμα (κρακελέ).

ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΟ, δε μου άρεσε καθόλου! Κατ' αρχάς δεν είναι κρακελέ όπως λέει. Δε "σπάει" πάνω στο νύχι.. Όταν προσπαθώ να το απλώσω,είναι σαν τα βερνίκια που είναι στο τελείωμά τους και έχουν γίνει παχύρρευστα. Τέλος,κάνει 10 ώρες να στεγνώσει,οπότε εμένα προσωπικά με απογοήτευσε..



Ασετόν Victoria 1000ml από τα Jumbo.

Οκ, δεν έχω να πω κάτι. Τεράαααααστια ποσότητα,κρατάει πολύ καιρό,ξεβάφει τα νύχια τέλεια και γενικά δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τα πιο ακριβά ασετόν. Είναι ΚΑΙ οικονομικό,αλλά συγχωρήστε με,δε θυμάμαι ακριβή τιμή!



Αυτά τα ελάχιστα πραγματάκια πήρα και ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας!
Περιμένω την άποψή σας,αν έχετε αγοράσει κι εσείς κάτι από τα παραπάνω! 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου