Ένα ακόμη haul (!)

Κοριτσάκια μου? Καλησπέρα σας..  Ελπίζω να είστε όλες καλά & να χαμογελάτε!
Δεν είχα σκοπό να σας δείξω τα προϊόντα που αγόρασα πριν 2 εβδομάδες περίπου γιατί έχω κάνει αρκετά haul, αλλά μετά λέω : αααας το κάνω μωρε, τί πειράζει? Και ναι, είμαι εδώ να σας γράψω ξανά!


Ξεκινάω λοιπόν με τα πραγματάκια που αγόρασα από Hondos Center..



Αγόρασα λοιπόν επιτέλους ολόκληρη τη σειρά από τη Seventeen, τη Specifics, η οποία ενδείκνυται για λιπαρά δέρματα με ακμή.. Να πω πως ολόκληρη η σειρά έχει σαν κύριο συστατικό της το tea tree oil.. Τα φύλλα του tea tree oil ή αλλιώς τεϊόδεντρου παράγουν λάδι που χρησιμοποιείται στην Αυστραλία εδώ και αιώνες για τη θεραπεία των δερματικών λοιμώξεων.. Αυτό το λάδι μοιάζει με αυτό του μοσχοκάρυδου.. Το τεϊόδεντρο ευδοκιμεί μόνο  στην Αυστραλία. 
Η σειρά λοιπόν αποτελείται :
1) Από το ζελ καθαρισμού, το οποίο χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ, αφού αφαιρέσω το μακιγιάζ..
2) Από την τονωτική λοσιόν, την οποία τοποθετώ ταμποναριστά σε ολόκληρο το πρόσωπο με ένα βαμβάκι pom-pon..
3) Από το στικάκι, το οποίο διαθέτει σφουγγαράκι, που με βοηθά να εφαρμόζω το προϊόν τοπικά, σε κάθε σπυράκι που εμφανίζεται, με σκοπό να μαραίνονται τα σπυράκια..
4) Και τέλος, από την ενυδατική κρέμα, η οποία απορροφάται απίστευτα γρήγορα και έχει ως σκοπό της την πρόληψη της ακμής..

Εγώ να πω πως όσο καιρό τα χρησιμοποιώ με έχουν βοηθήσει απίστευτα. Διώχνουν κάθε ίχνος λιπαρότητας(ιδιαίτερα στη ζώνη Τ) και μου μαραίνουν όλα τα σπυράκια. Το πρόσωπό μου τις τελευταίες δύο εβδομάδες έχει βελτιωθεί σημαντικά και χαίρομαι ιδιαίτερα γι'αυτό!!




Η επόμενη αγορά μου ήταν η καινούρια μάσκαρα της L'oreal, η False Lash Wings η οποία υπόσχεται εφέ φτερών πεταλούδας.. Δεν ξέρω αν δημιουργεί όντως αυτό το εφέ, αλλά τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά, χαρίζει όγκο και μήκος με ένα μόνο πέρασμα!
Και για του λόγου το αληθές, δείτε την παρακάτω φωτογραφία, και τα συμπεράσματα δικά σας!!



Το αριστερό μάτι είναι βαμμένο ενώ το δεξί όχι.. Βλέπετε τη διαφορά φαντάζομαι!!






Τα παραπάνω δύο προϊόντα δεν τα δοκίμασα ακόμη ώστε να σας πω την άποψή μου, αλλά θα σας παραπέμψω στην εξής διεύθυνση : 

Από την ιστοσελίδα αυτή μπορείτε να εγκαταστήσετε μια εφαρμογή στον υπολογιστή με την οποία θα μπορείτε να εκτυπώσετε δωρεάν κάποια κουπόνια.. Τα εκτυπώνετε, τα κόβετε και τα δίνετε στο ταμείο του μαγαζιού που θα επιλέξετε (κάποια ισχύουν και στο Hondos Center) και εκεί σας γίνεται η έκπτωση. Για τα συγκεκριμένα προϊόντα η έκπτωση ήταν στα 3 ευρώ, οπότε η μάσκα της Pantene μού βγήκε στα 4 ευρώ και κάτι, αντί για 7 και κάτι, και η μάσκα της Aussie από 9 ευρώ μού κόστισε μόνο 6 :)




Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν, τα Lidl πρόσθεσαν στα προϊόντα τους και κάποια καλλυντικά.. Κραγιόν, μεικ απ, βερνίκια νυχιών και μάσκαρα με 2 ευρώ ήταν κάποια από αυτά..
Δεν τόλμησα να πάρω μεικ απ ή μάσκαρα, δεν ξέρω γιατί, απλά το πρόσωπό μου έχει ηρεμήσει από την ακμή και από διάφορους ερεθισμούς και απλά φοβήθηκα μήπως την ξαναπατήσω.. Έτσι πήρα κι εγώ ένα κραγιονάκι σε μια πολύ έντονη απόχρωση του ροζ, ένα έντονο φούξια..
Δεν το δοκίμασα για να δω αν περιέχει μόλυβδο, αλλά μου άρεσε πολύ η διάρκειά του και το ότι δεν ξηραίνει τα χείλη..



Και τέλος, ένα προϊόν από την Oriflame, μια ενυδατική κρεμούλα για αγκώνες, φτέρνες, και χείλη..
Η αλήθεια είναι πως το αγόρασα γιατί κόστιζε μόνο 1 ευρώ (το βρήκα σε προσφορά) και είχε μυρωδιά καρύδα (λατρεύωωω την καρύδα!!).. 
Προσωπικά το χρησιμοποιώ μόνο για χείλη γιατί η ποσότητά του δε μου επιτρέπει να το βάζω σε αγκώνες και φτέρνες, γιατί σε μια εβδομάδα θα έχει τελειώσει εντελώς!
Μου άρεσε όμως, καθώς ενυδατώνει πολύ όμορφα τα χείλη :)



Αυτά ήταν τα προϊόντα που αγόρασα.. Περιμένω κλασσικά τα σχόλιά σας.. Ελπίζω να μη σας κούρασα!
Χαμογελάστε, είναι μεταδοτικό!!!!



Σας φιλώ, Μάρω..



2 σχόλια:

  1. πολύ ωραία φαίνονται όλα! καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ,να'σαι καλά! κάνε κι αυτό με τα κουπονάκια αν θέλεις, βγαίνουν τα προιόντα σε πολύ καλές τιμές!και πάλι σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή