~Garnier BB Cream για μεικτές/λιπαρές επιδερμίδες~

Γεια σας και πάλι κορίτσια μου!! 
Πώς είστε;
 Ελπίζω όλες καλά.. 
Σήμερα σάς έχω ένα review για την BB cream της garnier την οποία και προμηθεύτηκα πριν μία εβδομάδα και νομίζω πως έχω σχηματίσει ήδη την άποψή μου γι'αυτή!




Τη BB cream αυτή λοιπόν την πήρα στην απόχρωση light/medium καθώς είμαι αρκετά άσπρη..
Έρχεται σε μία συσκευασία με βιδωτό καπάκι, που όταν ξεβιδωθεί αποκαλύπτεται ένα αρκετά λεπτό ρύγχος.. Το μόνο "πρόβλημα" σε αυτή τη συσκευασία, είναι πως όταν ξεβιδωθεί το καπάκι η κρέμα αρχίζει και τρέχει για ανεξήγητο λόγο.. Ωστόσο, αν τοποθετήσετε τη συσκευασία ανάποδα, δηλαδή με το ρύγχος προς τα πάνω, δύσκολα θα αρχίσει να τρέχει μόλις την ανοίξετε..
Πάμε τώρα στο περιεχόμενο..

Η κρεμούλα έχει λεπτόρρευστη υφή, απλώνεται απίστευτα εύκολα και όμορφα.. Ο καλύτερος τρόπος τοποθέτησης (για εμένα τουλάχιστον) είναι με τα δάχτυλα ή με ένα σφουγγαράκι..
Όπως λέει η κρεμούλα, είναι μια ενυδατική με χρώμα.. Προσφέρει μέτρια ενυδάτωση χωρίς αυτό να σημαίνει πως ξηραίνει το πρόσωπο.. Αντιθέτως!

Το αποτέλεσμά του είναι ματ, αν κι εγώ τοποθέτησα προαιρετικά μια ελαφριά πουδρίτσα από πάνω..
Ωστόσο, την προηγούμενη εβδομάδα το φορούσα κάθε μέρα..
Τις πρώτες δύο μέρες τη χρησιμοποιούσα με πούδρα, αλλά τις υπόλοιπες μέρες μόνη της..
Και ενθουσιάστηκα!!
Παρ'όλη τη ζέστη που είχε (μιλάμε και για σήμερα που είχε 34 βαθμούς) η κρεμούλα ήταν πολύ σταθερή στο πρόσωπό μου, διατηρήθηκε τουλάχιστον για 4 ώρες, αλλά μετά άρχισα να εμφανίζω λιπαρότητα στη ζώνη Τ μόνο... Δε με ενόχλησε, εξάλλου δε μένω ποτέ βαμμένη για πάνω από 5 ώρες το πολύ..

Επιπλέον η κρεμούλα έχει SPF 20, που σημαίνει πως προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία, πράγμα που της δίνει ένα ακόμη + από εμένα!

Τέλος, όσον αφορά την κάλυψη.. Έχω να σας πω πως τον τελευταίο χρόνο είχα φοβερό πρόβλημα με την ακμή! Ωστόσο, εδώ και ένα μήνα περίπου, οι "ανεπιθύμητοι επισκέπτες" με εγκατέλειψαν αλλά άφησαν πίσω τους κάποια σημαδάκια (όχι βαθιά, επιφανειακά).
Η bb λοιπόν, καλύπτει τα σημαδάκια μου με μία μόνο στρώση, και ΙΣΩΣ αν χρειαστεί να τοποθετήσω ελάχιστη ποσότητα παραπάνω τοπικά πάνω σε κάθε σημαδάκι.. 
Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα σε καμία περίπτωση bb cream να καλύπτει τόσο όμορφα, νομίζω δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ένα κοινό foundation!

Η τιμούλα της? Φαντάζομαι πλέον είναι σε όλες σας γνωστή, είναι στα 9,99€, η οποία είναι πολύ οικονομική τιμή για προϊόν που κάνει τέτοια ολοκληρωμένη δουλειά!

Δηλώνω ενθουσιασμένη!

Εσείς έχετε δοκιμάσει την Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector? <3


Μάρω..


10 σχόλια:

  1. Αυτην την εχω εδω και αρκετο καιρο! Συμφωνω σε ολα οσα ειπες εκτος απτην ματ υφη της! Εμενα γυαλιζει πολυ και αν δε βαλω πουδρα απο πανω μοιαζω σαν ιδρωμενη :P
    Κατα τα αλλα ειναι πολυ καλη σχετικα με την τιμη της!!
    Κατα καιρους τη χρησιμοποιω για καθημερινη, αφου για βραδινες εξοδους προτιμω πιο καλυπτικες (παστωμα κανονικο) :P Αλλα ειμαι αρκετα ικανοποιημενη κι εγω!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ άργησα να την αγοράσω, περίμενα να μου τελειώσει ένα μεικ απ που είχα πρώτα :Ρ
      Για τη γυαλάδα που είπες, την κρέμα την πήρε και η ξαδέρφη μου η οποία μού παραπονιέται κι αυτή πως γυαλίζει πολύ και πως είναι κολλώδης! Σε εμένα όμως δεν ξέρω τί παίζει, δε γυαλίζει καθόλου :| Το δέρμα μου είναι πολύ περίεργο :Ρ
      Κι εγώ θα τη χρησιμοποιώ καθημερινά πλέον και εννοείται το πρωϊ, το βράδυ χρειάζεσαι όντως κάτι παραπάνω εκτός κι αν έχει απίστευτη ζέστη που δεν αντέχει το πρόσωπο το "πάστωμα" :Ρ

      Διαγραφή
  2. ΤΗΝ ΕΧΩ Κ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ BB CREAM ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΕ ΟΛΑ!!ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΓΥΑΛΑΔΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΝΩ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΗ ΒΑΖΕΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ!!ΝΟΜΙΖΩ ΟΝΤΩΣ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΒΒ! ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΣΤ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΤΗΣ GARNIER ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΔΑΚΙ?ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ?ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'ότι κατάλαβα έχουμε το ίδιο περίεργο δέρμα μάλλον χαχαχα :Ρ
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια <3
      Δυστυχώς όμως δεν έχω χρησιμοποιήσει ούτε τα σαμπουάν (αν κατάλαβα καλά εννοείς τα Fructis) ούτε το λαδάκι..
      Ελπίζω να καταφέρω να τα αγοράσω για να κάνω σχετικό ποστ!
      Και πάλι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο ποστ! Keep posting!!!
    Οι chicates αγαπάμε την BB Cream

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου!<3
      Εγώ να δείτε πόσο την αγαπώ!! :*

      Διαγραφή
  4. Δεν την εχω δοκιμάσει ακόμα περιέργως!!Δεν είμαι μεγάλη φαν των bb cream!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια,κι εγώ προτιμούσα τα μέικ απ πριν την αγοράσω! Νόμιζα πως δε θα με ικανοποιούσε/δε θα κάλυπτε κλπα...Προσωπικά με ικανοποίησε πλήρως,νιώθω το πρόσωπό μου πιο ελαφρύ όταν τη φοράω,δεν αισθάνομαι "παστωμένη)!

      Τα φιλιά μου..

      Διαγραφή
    2. θα δοκιμάσω κάποια σίγουρη...κλίνω προς αυτήν!!!
      Ευχαριστούμε για το review!!
      ps..ουτε make up φοράω..ή τίποτα ή ενυδατική με χρώμα!

      Διαγραφή
  5. Εγώ σ'ευχαριστώ!! Δοκίμασέ τη πριν την αγοράσεις γιατί απ'ότι κατάλαβα σε κάποια δέρματα κάθεται πολύ λιπαρή!

    Εσύ προφανώς έχεις καθαρό πρόσωπο,για αυτό δε χρησιμοποιείς μέικ απ,εγώ το χρειάζομαι λόγω ακμής χιχι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή