Empties (!!!)




Καλησπέρα σε όλους/όλες σας!
Ελπίζω να είστε όλες καλά και να σας δόθηκε η ευκαιρία να ξεκουραστείτε αυτό το Σαβ/κο!
Εγώ είμαι πολύ χαλαρή πλέον, καθώς η σχολή μου τελείωσε για φέτος (του χρόνου ξανα:Ρ).
Γι'αυτό και από εδώ και πέρα έχω σκοπό να γράφω πιο συχνά & να αναπληρώσω όσα δεν έγραφα τόσο καιρό!
Για το σημερινό ποστ λοιπόν περίμενα αρκετό καιρό ομολογώ!
Ήθελα να τελειώσω κάποια πραγματάκια, έτσι ώστε στη συνέχεια να κάνω ένα ΕΜPTIES POST, 
και να'τοοο!!






Ξεκινάω λοιπόν γρήγορα-γρήγορα :$






Seventeen Passion Eau De Toilette
Μια κολόνια με πολύ φρέσκο, δροσερό, καλοκαιρινό άρωμα!!!
Κοστίζει γύρω στα 11€.
Το άρωμά της διαρκεί 4-5 ώρες στο σώμα, ενώ στα ρούχα
μπορεί να διαρκέσει έως και 2 μέρες!!



Seventeen Specifics Λοσιόν Καθαρισμού
Άλλο ένα προϊόν που αγαπώ & εννοείται αγόρασα ξανά!
Αφαιρεί αποτελεσματικά ρύπους κλπα που έχουν μείνει στο δέρμα 
και καθαρίζει χωρίς να προκαλεί τον οποιονδήποτε ερεθισμό!
Κοστίζει γύρω στα 7€ αν δεν κάνω λάθος!


Chalou Eau De Parfum
Ένα άρωμα από τα Lidl λοιπόν, το Chalou!
Μου αρέσει πραγματικά η μυρωδιά του & το γεγονός οτι κοστίζει μόνο 5€!
To άρωμά του διαρκεί για 4-5 ώρες περίπου!
Γενικά έχω ένα θέμα με τα αρώματα, τα τελειώνω πολύ γρήγορα,
οπότε όταν δεν πρόκειται περί "ειδικής περίστασης"
προτιμώ αρώματα όπως το συγκεκριμένο ;)







Seventeen Specifics Ζελ Καθαρισμού 
Γενικά τελευταία έχω ένα κόλλημα με τα συγκεκριμένα προϊόντα!
Έχω δει μεγαααααλη βελτίωση με το θέμα της ακμής οπότε δε θα σταματήσω να τα χρησιμοποιώ!
Το σαπουνάκι κάνει πλούσιο αφρό και έχει έντονο αλλά ευχάριστο άρωμα..
Κι αυτό κοστίζει γύρω στα 7€!


Maybelline Dream Mat Powder
Mία πολύ καλής ποιότητας πούδρα η συγκεκριμένη!
Δυστυχώς δε τη βρήκα σε transclusent και έτσι την πήρα με χρώμα,
αλλά με ικανοποίησε απόλυτα και σκοπεύω επίσης να την αγοράσω ξανά,
καθώς νομίζω είναι μία από τις καλύτερες πούδρες ...




Σαμπουάν Wella ProSeries Repair
Ένα απίστευτα ωραίο και οικονομικό σαμπουάν (κοστίζει γύρω στα 3,50€).
Έχει μια απίστευτη μυρωδιά, φρουτένια θα έλεγα εγώ, 
και εννοείται πως θα το αγοράσω ξανά, 
είναι πλέον το αγαπημένο μου!





Bettina Barty Chocolat
Μια κρέμα σώματος & χεριών...
Στην αρχή ξετρελάθηκα με τη μυρωδιά της,
καθώς μυρίζει σαν πραγματική σοκολάτα!
Απογοητεύτηκα όμως από τη σύστασή της η οποία 
μετά απο μία εβδομάδα χρήσης έγινε απίστευτα νερουλή, πράγμα που δε μου άρεσε!
Επίσης, δεν ενυδάτωνε ΚΑΘΟΛΟΥ το δέρμα μου, το οποίο δεν είναι ξηρό μεν,
αλλά μια άλφα ενυδάτωση τη χρειάζεται..
Δε θα την αγόραζα ξανά για κανένα λόγο!


Spirit Antonio Banderas
Αυτή η κρέμα σώματος είναι απίστευτη!
Φοβερό άρωμα που διαρκεί για πολλές ώρες, και καλή ενυδάτωση!
Η σύστασή της είναι σαν κάθε κρέμας σώματος..
Έχω δεχτεί πολλά κομπλιμέντα για τη συγκεκριμένη, καθώς μυρίζει αρκετά έντονα
χωρίς αυτό να σημαίνει πως γίνεται ενοχλητική..
Δυστυχώς πλέον η προσφορά της μαζί με το αντίστοιχο άρωμα δεν ισχύει
και σαν ξεχωριστή κρέμα σώματος δε τη βρήκα:(
Ωστόσο, αν την έχει δει καμία από εσάς, ας μου πει!






Dulgon Hand Creme
Μια κρέμα χεριών την οποία δοκίμασα σε δειγματάκι...
Έχει απίστευτο άρωμα και απορροφάται πολύ γρήγορα..
Ωστόσο, στα πολύ σκασμένα χέρια δεν κάνει καθόλου δουλειά!


Κρέμα χεριών Nivea SOS 
Τη συγκεκριμένη κρέμα, αφήστε με να την εκθειάσω(χιχι:Ρ).
Είναι απίστευτη, δρα ακόμη και στα πολύ ξηρά χέρια κάνοντάς τα βελούδινα!
Έχει ένα διακριτικό άρωμα, δεν απορροφάται πολύ γρήγορα, 
αλλά νομίζω πως μπροστά στη δουλειά που κάνει, 
το πταίσμα είναι πολύ μικρό :Ρ
Σας τη συστήνω ανεπιφύλακτα!!



Αυτά ήταν τα empties μου μέχρι τώρα..
Περιμένω τις απόψεις σας!


PS. σκέφτομαι να ξεκινήσω κανάλι στο YouTube αλλά δεεεεν ξέρω, έχω μια έντονη ντροπή:Ρ
Εσείς τί λέτε? Έχετε δικό σας κανάλι?



Μάρω.

8 σχόλια:

  1. Το αρωμα απο τα Lidl το επαιρνα κι εγω παλια και μ'αρεσει πολυ!
    Να κανεις κι εσυ καναλι στο youtube , κανε μερικα βιντεο χωρις να μιλας και σιγα σιγα θα σου ερθει. Εγω ντρεπομαι ακομα αρκετα, αφου για να τραβηξω βιντεο διωχνω τους παντες απτο σπιτι για να μη με ακουνε :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ καλό, τελικά υπάρχουν πολλά φθηνά αξιόλογα πραγματάκια!!
      Όσο για το βίντεο, λες και με διαβάζεις! χαχα ακριβώς αυτά κάνω κι εγώ! Και αν και έχω βγάλει καμιά 25αρια βίντεο, δε μου αρέσει ΚΑ ΝΕ ΝΑ! Πρέπει να το πάρω απόφαση μάλλον!

      *Εσύ μια χαρά φαίνεσαι στην κάμερα, εμένα δε θέλω καν να με φανταστώ χαχα :$

      Διαγραφή
  2. Ξεχωρίζω τις κολόνιες Seventeen καθώς έχουν πολύ ιδιαίτερα αρώματα και συνδυασμένες με τις body losion μας κάνουν να μοσχοβολάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααακριβώς αυτό, είναι απίστευτες και μυρίζουν καλοκαίρι & καθαριότητα!!! Συμφωνώ απόλυτα!!

      Διαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω απόλυτα με την κρέμα σώματος που μυρίζει σοκολάτα. Όσο ωραία μυρίζει τόσο με χαλάει το πόσο νερουλή είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε συ, εγώ στην αρχή νόμιζα ότι είχε χαλάσει επειδή την είχα πολύ καιρό, αλλά πήρα και δεύτερη και πάλι τα ίδια:/ Αν είχε άλλη σύσταση θα ήταν μια χαρά! Είπαμε να είναι αραιή,οκ,αυτή όμως είναι νεράκι...

      Διαγραφή
  4. den exw dokimasei kanena apo ta empties sou!!:D
    wraio post pantws!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή