Review Essie nail polish - 788to buy or not to buy.




Γεια σας κορίτσια!
Ελπίζω να είστε όλες καλά!
Σήμερα σας έχω ένα πολύ γρήγορο review για ένα βερνίκι νυχιών της essie στην απόχρωση 
TO BUY OR NOT TO BUY.

Εγώ προσωπικά ψηφίζω NOT TO BUY :P




Το βερνίκι λοιπόν είναι το παραπάνω..
Φοβερό χρωματάκι όπως βλέπετε, 
προσεγμένη συσκευασία και κομψό γενικότερα..
Αφού λοιπόν το είδα πολύ όμορφο, είπα να το αγοράσω!
Και τώρα, μετανιώνω που δεν πήρα κάποια άλλη απόχρωση.
Ενώ δείχνει ένα μωβ λιλά με shimmer, με την πρώτη στρώση στα νύχια μου
φαίνονται απλά και μόνο τα shimmer!
Θέλει δηλαδή ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ τρία χέρια για να δείξει το χρώμα όπως φαίνεται..
Έπειτα, περίμενα επειδή θεωρώ την essie μια πολύ καλή εταιρεία,
το βερνίκι να στεγνώνει πολύ γρήγορα..
Κι εδώ όμως έκανα λάθος..
Για να σας πω την αλήθεια, τα βερνίκια της BeautyLine στεγνώνουν
πολύ πιο γρήγορα από αυτά της essie..
Και τα BeautyLine κοστίζουν μόνο 1€, αν είναι δυνατόν..
Τελευταίο μειονέκτημα του συγκεκριμένου βερνικιού,
είναι πως δεν απλώνεται ομοιόμορφα στα νύχια, 
είναι κάπως σα να κολλάει,
με αποτέλεσμα ακόμη και μετά τα τρία χέρια που το περνάω,
να φαίνεται σα να μην έχω βάψει σωστά τα νύχια μου..!
Απογοήτευση σκέτη λοιπόν το συγκεκριμένο, 
αν με ρωτάτε, σας απαντάω μείνετε μακριά από το συγκεκριμένο,
ίσως υπάρχουν άλλες αποχρώσεις που είναι πολύ καλύτερες από αυτή..



Αυτά λοιπόν κορίτσια μου για σήμερα, ένα πολύ σύντομο review από εμένα..
Τα φιλιά μου & την καληνύχτα μου!



PS. Ετοιμάζω νέο βίντεο καλής ποιότητας με τη συλλογή των καλλυντικών μου(η οποία είναι μικρή βέβαια) το οποίο θα ανεβεί κατά πάσα πιθανότητα την Κυριακή!

Μάρω.




2 σχόλια: