Το παιχνίδι της αγάπης - tag


Kooooρίτσια μου γεια σας!
Επιτέλους επέστρεψα, όλα πλέον είναι πολύ καλά (δόξα το Θεό),
γι' αυτό και θα συνεχίσω να είμαι στην παρέα σας!
Συγγνώμη για την απουσία μου για άλλη μια φορά,
ελπίζω να επανορθώσω με τις τωρινές & μελλοντικές μου αναρτήσεις!

Σήμερα λοιπόν, έχω για εσάς ένα ακόμη tag!
Δε με έκανε κάποια κοπέλα tag, αλλά το είδα από την Αλεξάνδρα
με το blog Beauty Diary 
κι έτσι αποφάσισα να το κάνω κι εγώ:)
Πάμε να ξεκινήσουμε λοιπόν με τους κανόνες του tag : 
Κανόνες
  • Να αναφέρεις το όνομα της κοπέλας που σε έκανε tag
  • Να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις
  • Να κάνεις tag 10 κοπέλες
  • Να γράψεις επιπλέον 5 δικές σου ερωτήσεις, ώστε να τις απαντήσουν
     οι κοπέλες

     που έκανες tag..


    Ερωτήσεις
  1. 5 πράγματα που αγαπάς.
    Αγαπάω  το χειμώνα & το χιόνι..
    Αγαπάω τον κολλητό μου<3
    Αγαπάω την οικογένειά μου!
    Αγαπάω την εξοχή!
    Αγαπάω τη θάλασσα!

  2. 5 πράγματα που μισείς.
    Μισώ τη διπροσωπία..
    Mισώ την αχαριστία..
    Μισώ τα ψέμματα..
    Μισώ τα έντομα...
    Μισώ την ομίχλη :Ο

  3. 5 πράγματα που σου λείπουν.
    Μου λείπουν τα παιδικά μου χρόνια..
    Μου λείπει η ανεμελιά..
    Μου λείπουν ΟΡΙΣΜΕΝΑ άτομα από το παρελθόν..
    Μου λείπουν οι φίλοι μου από Αθήνα (σνιιφ)..
    Μου λείπει το σκυλάκι μουυ :(

  4. 5 ευχές για το 2014.
    Να είμαστε όλοι υγιείς!
    Να είμαστε ευτυχισμένοι!
    Να έχουμε δίπλα μας τα αγαπημένα μας πρόσωπα!
    Να έχουμε πάντα το χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη μας!
    Να μην είμαστε ευάλωτοι & να αγωνιστούμε για να αποκτήσουμε αυτά που θέλουμε!
    5. 5 όνειρα που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα.
     Να πάρω δίπλωμα & να αγοράσω αυτοκίνητο!
    Να μείνω σε ολόδικό μου σπίτι!
    Να τελειώσω τη σχολή!
    Να αγοράσω καλλυντικά, τσάντες, παπούτσια & ρούχα!
    Να ταξιδέψω στο εξωτερικό ( Παρίσι & Νέα Υόρκη θα ήταν το ιδανικό:Ρ ).


Οι 5 ερωτήσεις της Αλεξάνδρας τώρα :

1) Ποιά ήταν η πιο όμορφη στιγμή που έζησες το 2013;Όλες οι στιγμές με τον αδερφό & τον κολλητό μου, αλλά και με την οικογένειά μου φυσικά!

2) Ποιά ήταν η υπόσχεση που έδωσες στον εαυτό σου για το 2013
και δεν κατάφερες να πραγματοποιήσεις;

Να χάσω 20 κιλά το λιγότερο χαχαχα Τελικά σχεδόν τα μισά κατάφερα-.-
3) Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο,
 θα γύριζες για να διορθώσεις τα λάθη σου;
Κάποιοι θα απαντούσαν πως όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο & πως ότι έγινε, έγινε..
Από τη μία συμφωνώ,
αλλά εγώ θα ήθελα να γυρίσω πίσω για να διορθώσω τα λάθη μου..
Σίγουρα θα τα αντιμετώπιζα όλα διαφορετικά & πιο ώριμα..

4) Ποιά είναι η δουλειά των ονείρων σου;
Δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά καθώς έχω δύο αγάπες έως τώρα..
Το μακιγιάζ και τα παιδιά.. 
Αν  καταφέρω να ασχοληθώ με κάτι από τα δύο στην πορεία,

τότε θα είμαι πραγματικά ευτυχισμένη!

5) Που ονειρεύεσαι να πας διακοπές το καλοκαίρι του 2014;Δε θέλω να σχεδιάζω ΤΙΠΟΤΑ, 
γιατί όσες φορές σχεδίασα κάτι,

δεν κατάφερα να το πραγματοποιήσω:ΡΙδανικά, θα ήθελα να πάω Πάρο σε μια πολύ καλή μου φίλη <3 

και σε ξενοδοχείο που θα δουλέψει μια άλλη φίλη μου!χιχι
Αυτές ήταν οι ερωτήσεις λοιπόν! 
Οι δικές μου ερωτήσεις τώρα:

1) Τί σκοπεύεις να διορθώσεις το 2014 στη ζωή σου?

2) Γράψε ένα στιχάκι το οποίο σε εμπνέει...

3) Με ποια κριτήρια επιλέγεις του ανθρώπους που έχεις στο πλάι σου?

4) Προτιμάς τηλεόραση ή θέατρο/κινηματογράφο?
5) Τί κάνεις τον ελεύθερό σου χρόνο?

Τα κορίτσια που κάνω tag είναι :



4. jiubilo
7. My mint floral diary


Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω άλλα τρία blog..
Αν βρω στην πορεία, θα τα προσθέσω εδώ!

Περιμένω και τα δικά σας tag..

Φιλιά πολλά xxx

13 σχόλια:

  1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το tag Μάρω μου! Όπως θα είδες μόλις έκανα ένα άλλο, θα προσπαθήσω όμως να το κάνω κι αυτό!
    Πολύ καλές οι απαντήσεις σου, γέλασα με το ότι μισείς την ομίχλη, δεν ξέρω γιατί ίσως φταίει και το προσωπάκι δίπλα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κοραλλία μου<3
      Όποτε και εάν μπορέσειιις!
      Όσο για την ομίχληη, σε πολλούς που το λέω φαίνεται περίεργο, γι'αυτό και το έβαλα χιχιχιχ
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι κατ'αρχήν να είναι όλα καλά και όλα περαστικά!
    εεε μισείς την ομίχλη???γιατί?τι σου έκανε?μπορεί να γίνει αρκετά ρομαντική...ξανασκέψου το...χιχιχι
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, δόξα το Θεό! Θέλω να ελπίζω πως πέρασαν όλα, νομίζω όλοι μπαίνουμε σε δοκιμασίες κατά καιρούς, και πέρα απ'όλα τα άλλα, αποδεικνύουμε στον εαυτό μας πόσο δυνατοί μπορούμε να γίνουμε!
      Την ομίχλη τη φοβάμαι, ναι, δεν ξέρω γιατί, φοβάμαι πως μέσα από αυτό το άσπρο χάος κάτι θα ξεπεταχτεί και.. μπρρρ δε θέλω να το σκέφτομαι χαχαχα
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  3. χιχι εμενα παλι η ομιχλη μου αρεσει :P πολυ ωραιες απαντησεις Μαρω μου και σε ευχαριστω πολυ για το tag ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μουυ, χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις μου..χιχι
      Σε πολλούς αρέσει η ομίχλη τελικά, μήπως να σταματήσω να φοβάμαι? ο.Ο χιχι
      Φιλάααακια xxx

      Διαγραφή
  4. Ωραίες οι απαντήσεις σου Μάρω μου! :)
    Σε ευχαριστώ πολύ για το tag!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερια μουυ να'σαι καλαααα, χαίρομαι που σου άρεσαν οι απαντήσεις!
      φιλάκιααα xxx

      Διαγραφή
  5. Έχεις βραβείο !!Έλα στο blog μου να το πάρεις!!!

    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεερχομαι εεερχομαιιιι!χιχι
      Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου κοριτσάκι μου! xxx

      Διαγραφή
  6. Μάρω!!! Σε ευχαριστώ πολύ για το ταγκ!!!! Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!
    Ουτε κι εγώ την μπορώ την ομίχλη... είναι καπως τρομακτικη! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπέτυ μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν βρε!
      Όσο για την ομίχλη.. ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΞΑΝΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ?χιχιχιχι
      φιλιαα xxx

      Διαγραφή
  7. Ohhh Gosh..
    Your words sound like heaven to me.
    You are very encouraging, after your comment I would like to post every day hehe
    Thank you veeeeeery much, really adore you:*
    Kisses lil' girl xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή