~ Αγαπημένα Ιανουαρίου 2014 ~



Γεια σας κορίτσια!
Σήμερα έχω για εσάς τα αγαπημένα μου προϊόντα
για το μήνα Ιανουάριο(κλασσικά αργοπορημένα)... 
Πάμε να τα δούμε μαζί λοιπόν...





Liposan Vanilla & Macadamia : το αγαπημένο μου liposan!
            μοσχοβολάει & ενυδατώνει τέλεια τα χείλη μου<3

MAYBELLINE OnebyOne Volume Express : να και η αγαπημένη μου μάσκαρα!
ξεχωρίζει τέλεια τις βλεφαρίδες και δίνει μήκος που διαρκεί.
δεν κολλάει τις βλεφαρίδες και δεν τις σκληραίνει ..

ΜD Proffesionel Compact Powder : την πούδρα τη χρησιμοποιώ ανελλιπώς 
απ' όταν την αγόρασα!
κρατάει το πρόσωπο ματ για ώρες και είναι πολύ καλυπτική 
αν χρησιμοποιηθεί με σφουγγαράκι..

Bioten Body Nutrients body lotion : το πιο ωραίο body milk που έχω δοκιμάσει!
μυρίζει τόοοοοσο όμορφα! αν δεν το έχετε μυρίσει, δεν μπορείτε να φανταστείτε
πόσο όμορφη μυρωδιά έχει!
επιπλέον, ενυδατώνει τέλεια την επιδερμίδα,
γι' αυτό και είναι μέσα στα αγαπημένα μου!

Schwarzkopf Gliss Hair Repair/Total Repair : να και η "μαλακτική" μου!χιχι
ξεμπερδεύει τέλεια τα μαλλιά, τα κάνει απαλά 
και μυρίζει και φοβερά -σαν ανδρική κολώνια!

Αφρολουτρο La petit marseillais με γάλα αμυγδάλου & μέλι :
μόλις χρησιμοποιώ αυτό το αφρόλουτρο, μοσχομυρίζει ολόκληρο το μπάνιο!
κάνει πλούσιο αφρό, κάνει το δέρμα απαλό και το άρωμά του
διαρκεί για ώρες!

Avon naturals conditioning balm :
Το προϊόν αυτό το χρησιμοποιείται αφού έχετε λουστεί
και έχετε ελαφρώς σκουπίσει τα μαλλιά σας. 
Εφαρμόζεται στις άκρες των μαλλιών και λειτουργεί ως
ενυδατικό μπαλμ!
Προσωπικά, το χρησιμοποιώ σα μάσκα μαλλιών,
και αφού το εφαρμόσω,
έπειτα από 5 λεπτά το ξεπλένω...
Το προϊόν μυρίζει απίστευτα και αν και δεν το χρησιμοποιώ σωστά,
ενυδατώνει τέλεια τις άκρες των μαλλιών μου
και τα κάνει να μοσχομυρίζουν!

O.P.I nail lacquer στην απόχρωση French quarter for your thoughts :
Ένα πολύ όμορφο χρώμα που διαρκεί στα νύχια μου
μία εβδομάδα χωρίς top coat..
Απλά φοβερό..

Kasmir της Chopard
Το πιο ωραίο χειμωνιάτικο/φθινοπωρινό άρωμα...
Είναι πολύ αισθησιακό και μυστηριώδες, 
το άρωμά του ειλικρινά δεν περιγράφεται..
Δυστυχώς μου τελείωσε και δεν μπορώ πλέον να το βρω πουθενά :(

Και τέλος δύο αγαπημένα κραγιονάκια..
Το ένα για πρωινές ώρες και το άλλο για βραδινές..

Κραγιόν Essence No6 : ένα πολύ όμορφο χρωματάκι,
στην απόχρωση του σάπιου μήλου..
δυστυχώς δεν έχει διάρκεια στα χείλη,
αλλά μου αρέσει πολύ το χρώμα του!

Κραγιόν Sephora : ένα μωβ χρωματάκι,
το οποίο έχει μεγάλη διάρκεια στα χείλη!
μυρίζει σα βατόμουρο
και πραγματικά το λατρεύω!

αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα μου για το μήνα Ιανουάριο..

καλό βράδυ.. <3
Μάρω

10 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια αγαπημενα Μαρω μου, καλα η κρεμα της bioten δεν υπαρχει την λατρευω! Η μασκαρα φαινεται ενδιαφερον οτι ακριβως ζηταω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πόσο χαίρομαι μόλις βλέπω σχόλιό σου,δε φαντάζεσαι Κατερινάκι μου!
      Η κρέμα της bioten είναι όντως απίστευτη!
      Όσο για τη μάσκαρα, έχει βουρτσάκι σιλικονούχο με κοντά δοντάκια, οπότε κατ'εμέ είναι ότι πρέπει!
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!!!!Αγόρασα και εγώ την μαλακτικη απο gliss αλλά δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄σαι καλά Μαρία μουυ<3
      Όταν τη δοκιμάσεις, θέλω να μου πεις και τη δική σου γνώμη! Δεν ξέρω αν κάνει δουλειά σε όλους τους τύπους μαλλιών, το σίγουρο είναι πως θα λατρέψεις το άρωμά του!
      Φιλιά xxx

      Διαγραφή
  3. Το κραγιόν της Essence έχει υπέροχο χρώμα!Το γαλάκτωμα της Bioten το έχω κι εγώ και είναι απίστευτα ενυδατικό!Και συμφωνώ για τη μυρωδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, το κραγιόν όντως έχει πολύ όμορφο χρώμα αλλά η διάρκειά του είναι μικρή δυστυχώς:/
      Όσο για το γαλάκτωμα, νομίζω είναι απ'τα καλύτερα που κυκλοφορεί που τα συνδυάζει όλα : και τέλειο άρωμα, και ενυδάτωση και προσιτή τιμή!
      Φιλάκια κοριτσάκι xxx

      Διαγραφή
  4. Το balm απο την Avon το εχω κι εγώ και το βάζω μετά την τοστιέρα για να μην φριζάρουν πολύ τα μαλλιά... Είναι τέλειο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχου και δεν το είχα σκεφτεί αυτό!
      Θα το δοκιμάσω κι εγώ κοριτσάκι μου, ευτυχώς άξιζε η αγορά του..
      Φιλάκια πολλά xxx

      Διαγραφή
  5. Το liposan από που το αγόρασες;;Μόνο τη μάσκαρα έχω δοκιμάσει αλλα δεν με εχει ξετρελάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζένη μου<3
      Τη μάσκαρα κι εγώ στην αρχή ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ τη μίσησα, αλλά χρήση με τη χρήση έμαθα να την τοποθετώ σωστά και πλέον τη λατρεύω!
      Το liposan το πήρα από AB Bασιλόπουλο γύρω στα 3€! Δυστυχώς δεν είχε σε άλλες μυρωδιές, αλλά και αυτό ήταν φοβερό!
      Φιλάκια κοπέλα μουυ xxx

      Διαγραφή