Η... συνταγούλα ~ Πάστα σοκολάτας ~



Κορίτσια μου γεια σας!
Τί κάνετε?
Σήμερα σας έχω μια συνταγή για γλυκό
που σας είχα υποσχεθεί από τα Χριστούγεννα!
  Το ξέρω πως άργησα, αλλά επιτέλους την έχω έτοιμη..
Είναι μια οικονομική πάστα, δε χρειάζεται παααρα πολλά υλικά,
αλλά υποψιάζομαι πως έχει ποοοολλές θερμίδες,
οπότε προτείνω να τη φτιάχνετε μόνο σε ειδικές περιστάσεις!χιχι
Τί λέτε? Πάμε να τη δούμε? 


Τί θα χρειαστείτε?
~ 1 πακέτο μπισκότα Πτι-Μπερ. ~
~ 5 κουταλιές της σούπας κορν φλαουρ. ~
~ 9 κουταλιές της σούπας ζάχαρη κρυσταλλική (μπορείτε βέβαια να βάλετε λιγότερη). ~

~1 κουτάκι γάλα εβαπορέ. ~
~ 1 κουτάκι νερό (μόλις ρίξετε το γάλα εβαπορέ,

 κρατάτε τη συσκευασία και τη γεμίζετε μέχρι επάνω με νερό). ~

~ 1 βιτάμ. ~
~ 250 γραμμάρια κουβερτούρα. ~
~ 400 γραμμάρια σαντιγύ. ~
~1 φλιτζάνι τσαγιού καρύδια ψιλοκομμένα. ~


Εκτέλεση


1) Βάζουμε τα μπισκότα με τη σειρά μέσα στο τάπερ.


2) Βάζουμε στην κατσαρόλα το γάλα, το νερό, τη ζάχαρη & το κορν φλαουρ
και τα ανακατεύουμε μέχρι να πήξουν. 
Όταν αρχίσει να πήζει, αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά!


3) Στη συνέχεια ρίχνουμε μέσα το βιτάμ & την κουβερτούρα και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσουν.



4) Μετά, ρίχνουμε τα υπόλοιπα μπισκότα σπασμένα και ένα φλιτζάνι τσαγιού καρύδια ψιλοκομμένα.



5)  Ρίιχνουμε το μειίμα επάνω στα μπισκότα που είχαμε τοποθετήσει στο τάπερ,
και το αφήνουμε να κρυώσει ..


6)Τέλος, αφού το μείγμα μας κρυώσει, 
βάζουμε τη σαντιγύ και τη γαρνίρουμε με τριμμένα αμύγδαλα!



Ελπίζω να σας άρεσε λοιπόν κοριτσάκια μου!
Πείτε μου αν θέλετε να δειίτε και άλλες συνταγές,
καθώς επίσης και τη γνώμη σας για την πάστα!χιχι

ΚΑΑΑΑΛΟΟΟ ΒΡΑΑΑΑΔΥ <3
Μάρω














10 σχόλια:

  1. Αχ πολύ ωραία συνταγή και πολύ εύκολη!Και μου άρεσε το ότι δεν έχει κρέμα γάλακτος μέσα!Επιτέλους μια παστούλα χωρίς κρέμα γάλακτος!!!Άσε που γι'αυτό το λόγο δεν πρέπει να είναι και τόόόσο παχυντική!Αν δεν βάλω σαντιγί από πάνω πειράζει?Δεν μου πολυαρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α και με γεια το καινούργιο "outfit"!

      Διαγραφή
    2. Μαράκι μου,χαίρομαι που σου άρεσε! Εννοείται πως μπορείς να μη βάλεις καθόλου σαντιγύ,εξάλλου κι εμείς είχαμε ένα μικρο ταπεράκι χωρίς σαντιγύ για τον αδερφό μου(μιλάμε για απέχθεια προς τη σαντιγύ:Ρ) χαχα
      Απλά νομίζω εξισορροπεί κάπως τις γεύσεις, σκέτη η σοκολάτα ίσως είναι λιγωτικη(βέβαια δεν το δοκίμασα χωρίς σαντιγύ,απλά υποθέτω)!
      Αν το φτιάξεις,θέλω να μου πεις τη γνώμη σου!χιχι
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  2. ουάου/ πανεύκολο και φαίνεται νοστιμότατοοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πανεύκολη και πολύ πολύ γευστική πάστα!χιχ
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου, φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  3. Geia sou Maro mou...:-) poly wraia h syntagh sou....mias kai katapianomai poly me auta...sigoura th t dokimasw..........!polla filia! ;-)
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω κολαση , πρεπει να ειναι νοστιμο και ευκολο φιλακια Μαρω μου ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :Ο :Ο :Ο Το χρειαζομαι ΤΩΡΑ αυτο το γλυκο!! Και η φωτογραφια που ανακατευεις σοκολατα με μπισκοταααα....μου τρεχουν τα σαλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή