Gel Look - Top Coat(Superior Gloss & Plump) της Golden Rose

 


Καλησπέρα καλησπέρα!
Αναζωογονημένη από τον υπέροχο καιρό και
γεμάτη διάθεση,
είπα σήμερα να σας κάνω ένα ποστ-review για
top coat της Golden Rose 
που ανακάλυψα σε ένα τοπικό μαγαζάκι!
Πάμε λοιπόν να το δούμε μαζί :

Έχω ακούσει αμφιλεγόμενες απόψεις για το συγκεκριμένο βερνίκι,
οπότε να ακόμη ένας λόγος που ήθελα να το δοκιμάσω :Ρ
Η γνώμη μου : Το πινελάκι του είναι πολύ πλατύ,
και με τρεις κινήσεις πιάνει ολόκληρο το νύχι!
Το περιεχόμενο είναι σχετικά παχύρρευστο,
δεν τρέχει επάνω στο βουρτσάκι,
και με την εφαρμογή του σε κάνει να νιώθεις πως βάζεις
κάτι σταθερό στα νύχια σου!
Ισχυρίζεται πως δίνει την "εμφάνιση τζελ" και όντως το κάνει!

Και τις δύο φορές που έβαψα τα νύχια μου,

με ρωτήσανε αν είναι τζελ ή ημιμόνιμο,
και μεταξύ μας, ε? Δεν ήταν :Ρ
Στα δικά μου νύχια έχει πολύ καλή διάρκεια, 
τα έχω βαμμένα ήδη 5 ημέρες και δεν έχουν πάθει τίποτε ακόμη!
Επιπλέον, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ νιώθω τα νύχια μου σκληρά,
γεγονός πρωτόγνωρο για εμένα,
αφού τα νύχια μου είναι πολύ εύθραυστα -.-
Η εφαρμογή του είναι πολύ απλή :
Περνάς το κανονικό σου βερνίκι,
περιμένεις 2 λεπτά έως ότου στεγνώσει
και περνάς από πάνω το top coat.
Σε εμένα δεν αργεί να στεγνώσει, και δίνει πολύ όμορφη όψη στα νύχια μου!
Το μόνο ίσως "αρνητικό" του είναι πως αφαιρείται λίγο δυσκολούτσικα 
με το ασετόν, είναι σα να έχεις περάσει πολλά χέρια το βερνίκι σου
(ελπίζω να έγινα κατανοητή:Ρ).
ΣΙΓΟΥΡΑ υπάρχουν καλύτερα top coats στην αγορά,
αλλά σαν οικονομική επιλογή, το θεωρώ ό,τι πρέπει!


Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Ποιό είναι το αγαπημένο σας top coat?


Μάρω


13 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον ποστ..Κ εγώ έχω ακούσει και θετικά και αρνητικά σχόλια για το συγκεκριμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ιωάννα μου, χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ μου:)
      Πολύ αμφιλεγόμενο βερνίκι βρε παιδί μου!χιχι
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο αλλά μετά από τα αποτελέσματα που διάβασα σε σένα θα φροντίσω σίγουρα να το προμηθευτώ ,Το αγαπημένο μου Top coat είναι της Maybaline!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμένα έκανε πολύ καλή δουλειά πραγματικά, ακουω συνεχώς καλά σχόλια για τα νύχια μου! Το αγάπησα! Χιχι
      Της maybelline δεν έτυχε να το δοκιμάσω, θα το φροντίσω σύντομα!
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  3. Πολυ ενδιαφερον φαινεται!
    Απο εδω Καρδιτσα το πηρες; Ποσο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμένα αποδείχθηκε πολύ καλό Ελευθερία μου! Το βρήκα σε ένα μαγαζάκι δίπλα στον Ντινόπουλο με τα παιχνίδια(αν ξέρεις)... Είναι ένα μαγαζάκι που είναι φούξια απ'έξω,στην πρώην Χαβρουζά(δε θυμάμαι Πώς το λένε τώρα)... Έχει πολλά προιόντα της golden rose μέσα & πολύ εξυπηρετική πωλήτρια!χιχι
      Το συγκεκριμένο έχει 3 ευρώ!
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  4. Δεν το εχω δοκιμασει αλλα μου αρεσει πολυ η golden rose στα βερνικια της, πολυ ωραιο review Μαρω μου ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Κατερινάκι μου της έχω μια αδυναμία της golden rose!
      Σε ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου, χαίρομαι που σου άρεσε το review μου!χιχι
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  5. Ωραίο review!Καλό top coat αποδείχτηκε απο την ανάρτηση σου...θα το βάλω στη λίστα αγοράς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει κοπέλα μου! :D
      Εμένα μού άρεσε πολύ, μου κάθισε πολύ καλά χιχι
      Αν το αγοράσεις, θέλω να μου πεις τη γνώμη σου!

      Διαγραφή
  6. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!Και μου τελειώνει το top coat που έχω... Θυμάσαι τιμούλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου είναι όντως πολύ καλό και κάνει το βερνίκι να διαρκεί!
      Κοστίζει 3€ και σε εμένα τουλάχιστον, τα έβγαλε τα λεφτά του!
      Φιλιά xxx

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή