~ Review για το προϊόν Cytellium της A-derma ~


Γεια σας γεια σας!
Πώς μου είστε?
Τί καιρός είναι αυτός βρε κορίτσια?
Μάϊος είναι ή Οκτώβριος? 
Βροχή βροχή βροχή, χαμός...

Τεεεελος πάντων, εγώ σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας ένα "μυστικό"
για τη μείωση της ακμής..
Ναι ναι, καλά ακούσατε.
Αυτό λοιπόν είναι το Cytelium της A-Derma,
το οποίο προσφέρει ξηραντική, καταπραϋντική και προστατευτική φροντίδα
 για τους ερεθισμούς του δέρματος με ορορροή.
Είναι κατάλληλο για βρέφη, παιδιά & ενήλικες!

Περιέχει :

1) Εκχύλισμα Βρώμης Rhealba® → Καταπραΰνει το δέρμα
2) Οξείδιο ψευδαργύρου→ Προστατεύει το δέρμα
3) Υδατικό εναιώρημα πυριτικών αλάτων μαγνησίου→ Ξηραίνει το δέρμα...

Η άποψή μου?
Είναι ένα απίστευτο προϊόν.. Αλήθεια απίστευτο..
Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ για να απαλλαχτώ από την ακμή μου,
και ναι, μπορώ να πω πως με βοήθησε περισσότερο και από φάρμακα 
που πήρα για την ακμή, περισσότερο και από τη φτιαχτή κρέμα του δερματολόγου..
Ακόμη και τώρα που γράφω βέβαια, φοβάμαι να πω μεγάλα λόγια,
μήπως τυχόν με διαψεύσει στην πορεία, αλλά τα αξίζει το συγκεκριμένο!
Το χρησιμοποιώ ένα μήνα και κάτι & έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη..
Κατ'αρχάς να σας πω πως είναι λεπτόρρευστο(σα νερό θα πω εγώ)
και έχει λευκό χρώμα..
Οπότε καταλαβαίνετε πως δεν είναι προϊόν που το βάζεις & βγαίνεις,
είναι μόνο για μέσα στο σπίτι, αφού είναι σα μασκούλα :Ρ
Δεν έχει κανένα απολύτως άρωμα(πολύ σημαντικό αυτό!).
Απαιτείται εφαρμογή 2 με 3 φορές την ημέρα στην πάσχουσα περιοχή,
συνήθως για 2 με 3 ημέρες..
Εγώ για να σας πω την αλήθεια, χρειάζομαι εφαρμογή στην πάσχουσα περιοχή
για μια εβδομάδα περίπου, αλλά η δική μου ακμή είναι ορμονική,
οπότε κάνω υπομονή και σε μία εβδομάδα κάθε σπυράκι μου έχει
ξηραθεί εντελώς!
Ωστόσο, έδωσα και στη μαμά μου να το δοκιμάσει,
και ένα σπυράκι που είχε βγάλει υποχώρησε σε 2 ημέρες,
αν και η μαμά το έβαζε μία φορά την ημέρα γιατί βαριόταν (σσσσσσς!).
Στην ιστοσελίδα επίσης αναφέρεται πως ενδείκνυται επίσης για :
Για περιπτώσεις όπως βρεφικό εξάνθημα, φροντίδα ομφαλού,
ερύθημα της μηρογεννητικής περιοχής με ορορροή, 
ή δερματικός ερεθισμός με ορορροή..
Δεν μπορώ να ξέρω αν ισχύουν τα παραπάνω,
ωστόσο πιστεύω πως για να καλυτερεύει τη δική μου ακμή,
θα κάνει όσα υπόσχεται!
Και τέλος, είναι ένα προϊόν που απευθύνεται και σε βρέφη,
οπότε φανταστείτε πόσο αθώο πρέπει να είναι...


Αυτό ήταν το δικό μου review λοιπόν..
Εσείς έχετε δοκιμάσει αυτή τη λοσιόν της A-derma?
Θα της δίνατε μια ευκαιρία?
Φιλαααακιααααααα xxx











6 σχόλια:

  1. Πάρα μα πάρα πολύ ενδιαφέρον!Και που μπορούμε να το βρούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου χαίρομαι που το βρήκες ενδιαφέρον!:)
      Σε φαρμακείο online δεν το έχω βρει, εγώ το πήρα από φαρμακείο της περιοχής μου.. Θα ρίξω μια ματιά ακόμη όμως και αν βρω κάποιο online φαρμακείο,θα σου πω!
      Φιλιά xxx

      Διαγραφή
  2. Πάντα χρησιμοποιούσα κι εγώ προϊόντα από δερματολόγο αλλά όταν τα σταμάτησα νομίζω το δέρμα μου βελτιώθηκε. Μάλλον πρέπει να αλλάζουμε που και που τα προϊόντα για την ακμή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Κοραλλία μου, σαν να τα συνηθίζει το δέρμα μας και δεν ανταποκρίνεται όπως πρέπει!
      Το συγκεκριμένο πάντως με έχει καλύψει πλήρως, το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με τον αφρό της garnier και είμαι καλύτερα από ποτέ :')
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή
  3. Δεν είχα ξανακούσει για αυτό το προϊόν ούτε για την εταιρεία αλλά φαίνεται αρκετά ενδαφέρον!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πριν το πάρω δεν είχα ιδέα κοριτσάκι μου, ωστόσο ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για εμένα :)
      Φιλάκια xxx

      Διαγραφή